18 de maig 2013

Lluna plena

"El desig hi és en qui el provoca o no existeix. Hi és des del primer moment o no ha existit mai". Marguerite Duras a l'Amant, crec

He baixat a la teteria de sota casa, cansada d'hores de treball, plena d'esgotament físic i mental. L'aroma a ginseng i espècies em revifa i la música meditativa em fa recuperar un to vital més saludable del que arrossego fa dies. Em dóna la benvinguda, amb accent anglès, una noia alta i prima amb els cabells de color plata i un somriure embriagador. No enten el català però l'hi perdono tot. Em mira fixament durant més de vint segons i sé que em desitja. M'assec a una taula i prenc un chai calent, saborós, delicat, energètic. La noia dels cabells de color plata passa pel meu costat i em diu a cau d'orella "des de la meva habitació es veu la lluna plena". I despertem al dia següent amb els llavis encetats de tant besar-nos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada